Sunday, August 28, 2011

Buke Puasa at IKEA




Salam...

Last few weeks me ada buke puasa kt IKEA...
masa tue tujuan just nak cari barang2 baby...

ada la jugak shooping sikit barangan baby...
tuala mandi baby pon comel jek...
Tub mandi baby pon not bad...

so alang2 sudah ada kat IKEA...
da lame gile tak makan Meet Ball IKEA...
rasa macam teringin lak nak buke puasa with meet ball IKEA...

bila sampai kat cafe IKEA...
me tengok ada Buffet Ramadhan IKEA...
price da naik...
dulu kalau tak salah..
RM25++
now price dia RM39.90++

urmmm...
kalau 2 pax...
mau dekat RM80++

my hubby pon pujuk me...
rasa macam membazir...
sebab dia tau...
memang rugi bawak me makan buffet...
coz tak makan banyak...

so dia suruh me duduk diam2...
biar dia beli makanan dengan bujet RM50 jek...
okey la...
layan jek la...
tak baik membazir...
so menu for that day...






2 comments:

Missdontwantobefamous said...

aku suka makan dia nyer meatball!! sos dia sedapp!! mkn ngan jem dia tu.. tp aku tak suka ayam peha yg ada carrot mcm atas tu..sos dia x sedap! tajam betul rasa sos dia..weekk!aku sgt sukaaaa meatball dia..sedaaappp...slurrrpp!!

Unknown said...

aku pon tak suke ayam tue...hubby aku yg kasi abih...aku suke kek daim tue...gle kentang sedap...yummmmmm

Related Posts with Thumbnails