Saturday, February 13, 2010

Birthday Part 3...


Salam...

Walaupon Birthday My da berakhir pada 5/2...but kemeriahan tetap berpanjangan selama 3hari...day 1...My spend time with me...then d second day me and My spend time with he family...dia nk belanja mkn kan...so My invite me follow sekali coz me da separa part of family...^-^ teruja U...hahhahhahahha

So we all pon dinner kat Cafe Sakura Kristal...tmpt dia agak cun dan boleh blah...coz ada life band to hiburkan customer...so a bit different ngn kedai makan lain la...
ok...the best part is ble life band to wish birthday to My ...dia mmg speechless la..tak tau nk ckp apa..muka pon a bit merah..malu ke dear..hak3...

Thanks to birthday boy coz belanja me and ur family dinner...abis ber rat2 gak la kan dear…but it for ur own family and ...thanks for d fun that ur made for diz day...^-^...

this some pic for diz day...more pic...cm biaser..kat Facebook ler...daaaaaaaaaaaaaa....


No comments:

Related Posts with Thumbnails